Velikonoční výprava na Chroboly

1. den
Přijeli jsme na zastávku. Potom já (Ami), Vilda, Ruda, Daník a Mithákši jsme jeli autobusem. Autobus měl velké zpoždění, Jeli jsme totiž v zácpě. Potom jsme vystoupili a koupili jsme si Zonku, colu. Jelikož měl autobus zpoždění, tak jsme pak další autobus nestihli. :'( Museli jsme jít na vlak. Měli jsme ještě 1 hod., tak jsme šli na krásné náměstí a krásný kostel sv. Jakuba. Pak jsem si tam zapomněla bundu (ale našli jsme ji). Uf. Potom jsme vystoupili a čekal nás Vakantýča (ale šli jsme pěšky). Šli jsme asi 4 km do chaty. Pak jsme přišli na chatu, jupí. 🙂 Na chatě jsme si dali svačinu. Mňam! Pak já a Wakanteča jsme hráli Člověče, nezlob se. Potom jsme šli hledat kešky. Pak jsme šli domů. Cestou jsme hráli Dračí doupě. Hráli: Já, Ruda, Daník. Potom jsme přišli na chatu a dělali večeři. Ale nepovedlo se, tak jsme si nakonec bez Vildy dali oárek a pak jsme šli spát.

2. den
Ráno jsme pomáhal rozdělat Daníkovi oheň. Museli jsme udělat rychle snídani, protože nám jel vlak. Střelou jsme se vystřelili na nádraží. Vlakem jsme jeli do Stožce. Daník nás krmil o skvělých bramborácích, které dělají v místním lokále. Šli jsme směrem na Stožeckou kapli. Po cestě jsme hráli Bomba, Povodeň a Vietnamci, do krytu! a samozřejmě Dračí doupě. Když jsme došli na křižovatku, hráli jsme Trpaslíka. Daník nehrál a Vilík se naprdnul, protože byl trpaslík, takže se půlku výletu coural 50 m za námi. Občas i popoběhl. Došli jsme ke kapli, nasvačili se, vyšli na skálu a šli jsme zase dolů. U odpočívadla jsme hráli plácání přes ruce a čing-čong. Pak jsme s Wakantečou hrál Dračák. Pršelo a Amálka si nechtěla vzít na sebe bundu. Chtěli jsme jít na tu soví stezku, ale protože pršelo, nešli jsme tam, tudíž jsme jeli dřívějším vlakem. V chatě jsem s Wakantečou hrál Magiky a pak s Wakantečou a s Vilíkem Člověče, nezlob se. K večeři byla Zelená bašta. Pak jsme četli 1000 věcí, co mě serou. Pak jsme šli spát. Až na Vildu, který si nechtěl vyčistit zuby.
Ruda

3. den – sobota
Ráno jsme se probudil strašně brzo, šel jsem na záchod a potom jsem začal lumpačit. Vzbudil jsem celou chalupu. Ruda mi říkal: „Už toho nech, K***A!“. Potom jsme šli dělat snídani. Trvalo to strašně dlouho. Rudovi vůbec nešel zapálit oheň. Po snídani jsme hráli Země- město. Mě to ale vůbec nebavilo. Vyhrál Ruda, já jsme měl celkem 10 bodů. Potom jsme s Wakantečou hráli hry s mapami. Šlo nám to docela dobře, ale Ruda nám nesměl radit, protože všechno věděl. Potom přijela Thakáya, Klára a Čanku. Hráli jsme Ruskou schovku. Nešlo mě moc vidět, protože jsem měl maskáčový oblečení. Pak nás Mithákši zavolala na oběd. Měli jsme zbytky od včera. Po obědě nám Klára a Čanku udělali stopovačku. Nemohli jsme se v tom najít, ale potom nám řekla Klára a Čanku, ať si poskládáme papírky a jdeme podle nich. Pak už jsme se v tom vyznali. Šli jsme dál po silnici, pod kamenem jsme našli papír, na kterém bylo napsáno, že vosy sežraly buchty. Šli jsme za bzučením, našli jsme (Daník) vosy a ty nám daly dortíčky. Potom jsme šli domů na chatu. A pak už byla večeře. Byla moc dobrá, měli jsme rýži. Byl jsem moc unavený, tak jsem si vyčistil zuby a šel jsem spát. Mithákši mi četla knížku. Usnul jsem v půlce třetí kapitoly. Ostatní večer hráli Mafiány. Hráli jsme tři hry a všechny se vážně povedly!
Vilík

4. den – neděle
Nej hláška: Amálka – moje tkaničky jsou blbé jak Ruda.
Ráno jsme se nečekaně vydali pro proutky na pomlázky (kluci) a holky šly barvit vajíčka. Cestou jsme se strašně nudili, a tak jsme hráli Kontakt. Po cca kilometru a půl jsme našli konečně super proutí, které bylo pevné a ohebné. Asi po 10 min řezání kolem nás projel tak 10letej tlustej hošík na kole. 😀 Cestou na zpět jsme opět hráli Kontakt, až na to, že začlo pršet. Naštěstí to byla rychlovka. Když jsme přišli na chatu, začali jsme plést: Čanku byl nejrychlejší, pak dopletl Wakanteča, pak Ruda, následoval Vilík, ale já… Ano, upletla mi ji Amálka. 😀 (Jak trapné :D) Později jsme šli já, Ruda, Wakanteča a Amálka na skálu se kouknout na Kešku. Já si sedřel strup z kolene a tekla mi krev, ale v poho. Potom jsme si zahráli dvě hry schovky (ruské), obě jsem vyhrál :3. Potom už jsme šli jen na večeři a šli jsme spát… Já spal na zemi. 🙁
Daník

5. den – den-D (pondělí)
Ráno jsme se probudili a šli jsme jak by řekl Láďa H.: „Ať už jdete dnes v Praze holky vyšukat, nebo vyšupat,…“ vyšupat holky. Ruda se naštval, že mu Mithákši nechce dát stužku. 😀 K snídani byly zbytky ze snídaní a pak následoval !úklid! Po 1 hodině uklízení jsme se nasoukali do Draka a do Střely a vyrazili jsme vstříc svému osudu. 😀 První zastávka se konala na tábořišti… Lávka spadla… Stromy pryč… 🙁 No nic, druhá zastávka: Tesco. Byli jsme nakoupit rohlíky a šunku a šli jsme si sednout na plácek ve stínu vedle Tesca… Tam jsme se nasvačili a vyrazili jsme. Cestou plnou hádek Ami a Vildy se stalo něco velkého… Střela najela 100000 km!!! :3 ve vozidle jsme udělali menší oslavu a pak byl konec výpravy.